Strona główna > Ogłoszenia > Garść informacji

Garść informacji

Po ostatniej notce wielu z Was obiecało wsparcie.
Już jego część otrzymałam w postaci znaczków, czy pieniążków za zakładki czy bransoletki.
I za to strasznie dziękuję:*

Jestem na etapie przygotowywania  wysyłki Pamiątek Adopcji – tym razem chyba największej, więc tu Wasze wsparcie naprawdę bardzo mi pomaga.
Teraz póki mam wakacje chciałabym jak najwięcej Pamiątek wysłać, gdyż od września  zaczyna się bardzo gorący czas – maturalna klasa. Do której dochodzi egzamin z prawa jazdy, kilka wizyt u stomatologa i wyrobienie paszportu. Już sama myśl mnie przeraża (w tym miejscu proszę o modlitwę). Więc w tym gorącu przygotowań do matury i wszystkiego nie wiem na ile znajdę czas na zajmowanie się Pamiątkami. Chociaż mam nadzieję, że Szefu w tym wszystkim pomoże.
Ale żeby móc wysłać Pamiątki potrzebuję ADRESY SIÓSTR ADOPTOWANYCH NA STAŁE.
Więc jeżeli znasz adres siostry, przy której nie ma magicznego PA – wyślij mi go na hadziczka13@wp.pl

Moi drodzy!
Nie ustawajcie w modlitwie.
Módlcie się ciągle i wytrwale.
Nie tylko za siostry.
Także za siebie, swojej rodziny…
Módlmy się za siebie nawzajem.

No taka refleksja na wtorkowy wieczór

Kategorie:Ogłoszenia
  1. 10 sierpnia 2011 o 21:23

    Zbliża się trudny rok, ale wierzę, że dasz radę, przetrwasz i wyjdziesz z tego wszystkiego zwycięsko!

  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

