Pamiątki

Aktualnie jestem na etapie przygotowywania kolejnej wysyłki Pamiątek Adopcyjnych.
I Chyba jak dotychczas największej.
(To że wsześniej nie pisłam o wysyłkach to nie znaczy, że się leniłam)

Lista Sióstr, dla których już mam przygotowane Pamiątki
1.s.M.Katarzyna Kownacka CSDP
2.s.M.Teresa Bej OCPA
3.s.Małgorzata Farbowska OCPA
4.s.M.Iwona Skrzypczyk NP NMP
5.s.M.Klemensa Płotka CSSE
6.s. Iwona Marut CsC (wysyłka do Włoch)
7.s.M.Michaela Szpulak OSF
8.s.M. Florentyna Szostak CSSF
9.s.M. Maksymiliana Walczuk SMCB (dwie Pamiatki)
10.s. Lidia OSBSam
11.s.M.Franciszka Duber ZSAPU
12.s.M.Gregoria od Serca Jezusa Konającego KDzJ
13.s.M.Tadeusza Frąckiewicz OP  (wysyłka do Kamerunu)
14.s.M.Bronisława Niesłony OSF
15.s.Maria Kaźmierczak ZSAPU
16.  s.M.Rita Horst CSSE

Jeszcze kilka kart zamierzam przygotować.
Mam adresy itd.
Więc Wasze datki i znaczki nie idą na marne czy do mojej kieszeni tylko właśnie na te Pamiątki

BARDZO PROSZĘ O ADRESY DO SIÓSTR.

Kategorie:Ogłoszenia
  1. Brak komentarzy.
  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

