Pomysły

Ostatnio jestem naprawdę zakręcona, a to że za 2 miesiące i kilka dni mam maturę mnie przeraża (pomódlcie się za mnie, proszę).
Za to moje roztargnienie i zakręcenie wszystkich bardzo przepraszam.

W trakcie wolnych chwil np.podczas podróży pociągiem z domu do internatu zastanawiam się nad tym jakby można Dzieło rozpromować.  No i pomysłów zbyt wiele mi nie wpadło.
Dlatego zwracam się z pytaniem do Was, kochani.
CZY MACIE JAKIEŚ POMYSŁY NA ROZPROMOWENIE DZIEŁA?
Zrobienie jakiejś akcji promocyjnej, w parafii, na odpuście, na spotkaniach, rekolekcjach?
Co można zrobić by Dzieło się rozpowszechniało coraz bardziej?
Czy macie po prostu jakiekolwiek pomysły, na to, aby coraz więcej sióstr mogłoby być wśród adoptowanych?
Pomysłami można się dzielić w komentarzach wysyłając mi jakieś pomysły na maila hadziczka13@wp.pl 

Kategorie:Ogłoszenia
  1. Brak komentarzy.
  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

