Strona główna > baza modlitw > a na dziś… Modlitwa optymisty;)

a na dziś… Modlitwa optymisty;)

 

Panie Boże dziękuję Ci za:
– Bałagan, który muszę posprzątać po imprezie, bo to oznacza, że mam przyjaciół.
– Podatki, które muszę zapłacić bo to oznacza, że jestem zatrudniony.
– Trawnik, który muszę skosić, okna które trzeba umyć i rynny, który wymagają naprawy, ponieważ to oznacza, że mam dom.
– Ubranie, które jest troszeczkę ciasne, bo to oznacza, że mam co jeść.
– Cień, który patrzy kiedy pracuję. Ponieważ to oznacza, że jestem na słońcu.
– Ciągłe narzekanie na rząd, ponieważ to oznacz, że mamy wolność słowa.
– Duży rachunek za ogrzewanie, bo to oznacza, że jest mi ciepło.
– Panią, która siedzi za mną w kościele i drażni swoim śpiewem, ponieważ to oznacza, że słyszę.
– Stosy do prania i prasowania, ponieważ to oznacza, że moi ukochani są blisko.
– Budzik, który odzywa się co rano, bo to oznacz, że żyję.
– Zmęczenie i obolałe mięśnie pod koniec dnia, ponieważ to oznacza, że byłem aktywny.

 

Kategorie:baza modlitw
  1. Brak komentarzy.
  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

