Strona główna > Przemyślenia > Niedziela Dobrego Pasterza

Niedziela Dobrego Pasterza

Jezus powiedział:  ”Moje owce słuchają mego głosu, a Ja znam je. Idą one za Mną i Ja daję im życie wieczne. Nie zginą one na wieki i nikt nie wyrwie ich z mojej ręki. Ojciec mój, który Mi je dał, jest większy od wszystkich. I nikt nie może ich wyrwać z ręki mego Ojca. Ja i Ojciec jedno jesteśmy”.

Jezus jako Bóg i Dobry Pasterz wskazuje nam kierunek drogi, którą mamy podążać, ale jednocześnie daje nam wolną wolę, dzięki której mamy wybór, którą drogą pójdziemy, ale  nie traci nas  jednak z oczu i troszczy się o nas, gdy zaplączemy się w ciernie grzechu i wejdziemy w bagno grzechu.

 

Dziś jest Niedziela Dobrego Pasterza, dzień w którym w Ewangelii Jezus sam siebie tak nazywa, a nas – owcami. Jest to też dzień szczególnej modlitwy o powołania. Pamiętajmy więc szczególnie w modlitwie w tej intencji, żeby nie zabrakło nam duszpasterzy, osób konsekrowanych…. Dzieło Duchowej Adopcji Sióstr Zakonnych obejmuje modlitwą zakonnice. Myślę, że Niedziela Dobrego Pasterza jest odpowiednim dniem, żeby w modlitwie pamiętać również szczególnie o nich, a także to dobry dzień, kiedy można zrobić Siostrze prezent swoją adopcją.

Kategorie:Przemyślenia
  1. Brak komentarzy.
  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

