Strona główna > baza modlitw > Litania pokory…

Litania pokory…

JEZU CICHY I POKORNEGO SERCA

Wysłuchaj mnie! 

– Od pragnienia, by być szanowanym, Wybaw mnie Panie! 
– Od pragnienia, by być kochanym 
– Od pragnienia, by być chwalonym 
– Od pragnienia, by obdarzano mnie czcią i zaszczytami 
– Od pragnienia, by być więcej lubianym od innych 
– Od pragnienia, by zwracano się do mnie o radę 
– Od pragnienia, by być podziwianym 
– Od obawy, by nie być upokorzonym 
– Od obawy, by nie być lekceważonym 
– Od obawy, by nie być odrzuconym 
– Od obawy, by nie być oszukanym 
– Od obawy, by nie być zapomnianym 
– Od obawy, by nie być wyśmianym 
– Od obawy, by nie być obrażonym 
– Od obawy, by nie być podejrzanym 
– Od obawy, by nie być ostatnim 
Wybaw mnie Panie!

Daj mi łaskę pragnienia tego, Panie: 
– Aby inni byli bardziej kochani ode mnie 
– Aby inni mogli wzrastać w opinii świata, a ja abym mógł się umniejszać 
– Aby inni mogli być chwaleni, a o mnie aby się nie troszczono 
– Aby inni mogli być bardziej lubiani we wszystkim 
– Aby inni byli świętsi ode mnie, byle bym ja na ile mogę stał się świętym 
– Abym nienawidził wszelkiego grzechu, lecz pragnął świętość całym sercem 
– Abym pragnął zawsze poznać prawdę o sobie 
– Abym zawsze pragnął uznać prawdę o sobie 
– Abym zawsze pragnął żyć prawdą o sobie
Daj mi łaskę pragnienia tego, Panie

Amen
Kategorie:baza modlitw
  1. Brak komentarzy.
  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

