Strona główna > baza modlitw > Akt poświęcenia się Duchowi Świętemu

Akt poświęcenia się Duchowi Świętemu

   zesłanie ducha

 

Duchu Święty, Boski Duchu światła i miłości,

Tobie poświęcam mój rozum, serce, wolę i całą moją istotę, teraz i na zawsze.

Spraw, aby mój rozum był zawsze posłuszny Twoim natchnieniom

i by odkrywał Twoją obecność w Kościele,

który Ty nieomylnie prowadzisz.

Niech moje serce zawsze płonie miłością Boga i bliźniego,

a moja wola niech będzie zgodna z wolą Bożą,

aby całe moje życie mogło stać się

wiernym naśladowaniem życia i cnót naszego Pana i Zbawcy Jezusa Chrystusa,

któremu niech będzie cześć i chwała wraz z Ojcem i Tobą na wieki.

Amen.

Ojcze nasz i Chwała Ojcu (7 razy)
na uproszenie 7 darów Ducha Świętego
W. Ześlij Ducha Twego, a powstanie życie,
O. I odnowisz oblicze ziemi.

Módlmy się:

Duchu Święty, który napełniasz okrąg ziemi i przenikasz tajniki naszych serc,

odnów nas swą ożywczą łaską i spraw, abyśmy byli wiernymi świadkami Twojej prawdy.

Ty, który mieszkasz w nas, aby wspomagać naszą słabość,

ześlij ogień Twej Bożej mocy, aby oczyścił nas,

umocnił i obudził tęsknotę za nową ziemią i nowym niebem.

Przez Chrystusa, Pana naszego.

Amen.

Kategorie:baza modlitw
  1. Brak komentarzy.
  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

