Dziecko…

rekabogajpg

Czasami czujesz w głębi swojej duszy smutek,
którego nie potrafisz zrozumieć ani wytłumaczyć.
Każdy czasem go odczuwa.
To tęsknota za Mną.
Zostałeś stworzony do życia ze wspólnocie ze Mną
i nic oprócz mojej przyjaźni, nie zaspokoi tej wewnętrznej pustki.
Będziesz miał w życiu wiele przyjaciół.
I dobrze.
Chcę byś się nimi cieszył.

A teraz napiszę Ci o czymś, co może Cie zdziwi:
w Moim sercu jest luka, która ma Twój kształt
i której nic poza Twoją miłością do Mnie nie może zapełnić.

Niezależnie od tego,
ilu ludzi Mnie kocha i za Mną idzie,
nigdy nie przestanę czekać na Twoją miłość.
Zostałeś stworzony dla Mnie.
KOCHAM CIĘ
uwierz mi
naprawdę CIĘ KOCHAM moje Dziecko…

Tęsknię za Tobą 

BÓG

Kategorie:Przemyślenia
  1. Brak komentarzy.
  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

