Strona główna > Maryja, świadectwa > Maryja naszą matką

Maryja naszą matką

Maryja to niewątpliwie nasza Matka. To nasza Wspomożycielka i Królowa, która otula wszystkich swoim matczynym płaszczem. Dla mnie w jakimś stopniu też jest Matką, na pewno. Pamiętam swoją pierwszą pielgrzymkę na Jasną Górę. Miałam wtedy 9 lat, jechaliśmy wtedy rowerami przez dwa dni. Do Matki Boskiej Częstochowskiej dotarłam z obdartym kolanem, łokciem i wielką chęcią przytulenia się do Niej w swoim zmęczeniu. Wtedy zaczęła się niejako moja przygoda z powierzaniem Jej swojego życia. Od tamtego czasu regularnie co jakiś czas pielgrzymowałam do Matki. Maryja jest dla mnie… kimś wyjątkowym. Matką, która pośredniczy, która przyjmuje mnie pod swój płaszcz, która wspiera, pomaga w walce z Szatanem. Matka, która daje siły do codziennego życia, pomaga walczyć i wytrwać w dobrym. Jest pośredniczką łask, o czym wiedzieli już w średniowieczu, kiedy powstała Bogurodzica. Czyż to nie jest piękne, że w miesiącu Maryi Matki jest obchodzimy Dzień Matki? A kim dla Was jest Maryja?

Kategorie:Maryja, świadectwa
  1. Brak komentarzy.
  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

