Strona główna > modlitwy, muzyka, szczescie > Śpiewajcie Panu!

Śpiewajcie Panu!

9612891113adc1e0

Muzyka jest nie tylko obecna w naszym życiu jako przerywnik od pracy, jako chęć zafascynowania się nowymi nurtami, nowymi stylami. Muzyka jest także obecna w życiu każdego katolika. Pieśni podczas Mszy Świętej, Adoracji, wszelkiego rodzaju nabożeństw, uroczystości, etc. Jest także obecna w codzienności- uspokaja, dodaje otuchy, fascynuje i… jest dobrym środkiem do ewangelizacji.

Wiele zespołów, nawet tych świeckich, wplata w swoje utwory wątki religijne, słowa zaczerpnięte z Pisma, metafory, no różności! Jest to najprostszy sposób dotarcia do drugiej osoby z Dobrą Nowiną. Muzyka ta także pomaga każdemu z nas. Kiedy ci źle- śpiewaj! Kiedy jesteś wesoły-śpiewaj! Kiedy coś cię męczy-śpiewaj! Uwielbiaj Pana Boga śpiewem w każdym położeniu, w każdej sytuacji „(…)przemawiając do siebie wzajemnie w psalmach i hymnach , i pieśniach pełnych ducha , śpiewając i wysławiając Pana w waszych sercach” (Ef 5, 19)

 

Na koniec tekst, pokrzepienie, który sam dodaje mi otuchy, który pamiętam i który lubię śpiewać.
„Prowadź mnie” franciszkańskiego zespołu Pokój i Dobro.

Panie, prowadź mnie
to, co mam, bez wahania oddaję.
Me wiosła u Twych stóp,
składam znów
starym zwyczajem.
Ty Drogą moją bądź
swym szlakiem mnie
prowadź w nieznane.
Obroń przed gęstą mgłą
niech wszystkie burze ustaną.

Ty jesteś światłem, co prowadzi mnie
Ty jesteś wiatrem, co napełnia me żagle
Z Tobą bezpieczny jestem nawet na dnie
Kiedy prowadzisz mnie

Sztormu nie boję się
Wiem, że przyjdzie, cóż mam się spodziewać?
W Tobie schronię się
moim portem bądź i moim sterem.
A kiedy płynąć źle
i wiatry łamią me maszty.
Wtedy zapewniasz mnie-
w Twym sercu skryje się każdy.

Kategorie:modlitwy, muzyka, szczescie
  1. Brak komentarzy.
  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

