Strona główna > książki > Miłość wszystko zwycięży

Miłość wszystko zwycięży

getObrazek.phpmnNiedzielne przedpołudnie. Kraków. Kościół OO.Reformatów. Eucharystia, po której głos zabiera Carver  Alan Ames. Otrzymał od Pana łaskę prywatnych objawień, przypominających wizje bł. Anny Katarzyny Emmerich czy św. Brygidy Szweckiej. Na podstawie których powstała książka „Oczami Jezusa”.

Ukazany został w niej fragment życia Jezusa z czasów, gdy wędrował z apostołami i nauczał. Narratorem jest sam Pan, a wszystkie wydarzenia przedstawione są Jego oczami. Zachęcam do pochylenia się nad nią.

Spotkanie z Alanem Amesem było niezwykle poruszające. Skromny, pokorny, przesiąknięty miłością.  Jestem pod wielkim wrażeniem tego co tam usłyszałam i zobaczyłam.Dzięki swym licznym charyzmatom jest powołany do niesienia Bożej miłości wszystkim ludziom. Owocami Jego apostolatu są liczne nawrócenia, uzdrowienia, rozbudzona na nowo miłość do sakramentów, zwłaszcza do Eucharystii i spowiedzi.

Czytając „Oczami Jezusa ” śmiałam się, płakałam i robiłam rachunek sumienia. Dzięki niej Jezus staje się bliższy. Bardzo często wracam do wydarzeń przedstawionych w niej, aby czerpać inspirację do życia. Jezus wybaczy każdy błąd, jeśli przyjmiemy jego miłość i poprosimy o przebaczenie. Jest zawsze blisko nas, gotowy do pomocy, pragnący obdarzyć nas Swoją miłością, jeśli tylko otworzymy serce i zaprosimy Go do naszego życia.  Słabości i wady  można pokonać tylko dzięki Jezusowi.

Kategorie:książki
  1. Brak komentarzy.
  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

