Strona główna > życie codzienne > „Szukaj Jego oblicza!” Ps 27,8

„Szukaj Jego oblicza!” Ps 27,8

00876544333

Jesteś Moją radością! Wiem, że trudno ci przyjąć tę łaskę. Opiera się ona na bezwarunkowej miłości, którą darzę wszystkich moich naśladowców. Kocham cię bardziej, niż potrafisz to sobie wyobrazić, możesz się więc odprężyć w świetle mojej obecności i niespiesznie chłonąć tę jaśniejącą miłość. Odpocznij przy mnie i posłuchaj jak się nad tobą unoszę weselem.

Życie w niedoskonałym świecie to nieustanne wyzwanie. Wszędzie wokół widzisz upadek, również w sobie samym. W każdym momencie możesz  skupić się na tym, co wokół jest złe, albo poszukać Mojego oblicza, by cieszyć się z Mojej akceptacji. Nawet zajmując się czymś ważnym, możesz wyszeptać tę krótką modlitwę: „Szukam Ciebie, Jezu.”

Pamietaj, że radość, którą mam w tobie, opiera się na Mym dziele dokonanym na krzyżu. Uważaj więc, by nie wpaść w pułapkę i nie starać się na Moją miłość zasłużyć. Żyj po prostu, jak ktoś, kim jesteś w istocie- Moim najukochańszym dzieckiem- i pozwól, by twoja wdzięczność trzymała cię blisko Mnie i prowadziła drogą, którą ci wskażę. Mam w tobie upodobanie!

/Sarah Young Jezus jest blisko Czerpać nadzieję z obecności Jezusa/

O Tobie mówi moje serce:

Szukaj Jego oblicza!

Szukam, o Panie, Twojego oblicza.

Ps 27,8

Kategorie:życie codzienne
  1. Brak komentarzy.
  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

