Strona główna > Bóg, kobieta, modlitwy, Przemyślenia, refleksje, szczescie > „Ja zaś sprawię, że mnie znajdziecie”-przednoworoczne świadectwo

„Ja zaś sprawię, że mnie znajdziecie”-przednoworoczne świadectwo

10433061_926872377363317_1091708209384696456_nWiększość ludzi 30 czy 31 grudnia traktuje jako podsumowanie roku, wypisuje ile to się zwiedziło, ile się wypiło, ile się zarobiło, ilu przyjaciół nowych się spotkało, ile przeczytało się książek etc. Ja natomiast mam inne, pewne przemyślenia co do końca roku…

…ten rok nauczył mnie nie ufać swoim dobrym przekonaniom i dokonaniom, ale nauczył mnie ufać planowi jaki ma dla mnie Pan Bóg. Przez cały rok wychodziłam nienajlepiej na tym, gdy postępowałam według własnego uznania. Natomiast wychodziłam o wiele lepiej na tym, gdy Pan Bóg podsuwał mi ludzi dobrych, mądrych i obeznanych. Będących gdzieś blisko i z którymi na co dzień utrzymywałam kontakt, ale i z tymi, których dopiero poznawałam. Wychodziłam lepiej wtedy, gdy się modliłam bardziej, mocniej i więcej.
Odkryłam przez to wiele ciekawych  rzeczy na temat mojej osoby (o ile mogę w ogóle powiedzieć że są to rzeczy, a może bardziej sprawy). Odkryłam swoje słabości (!), które udało odmienić się na zalety, na sprawy z których się szczycę i których się nie wstydzę. Jest to niewątpliwie najtrudniejsza rzecz jakiej doświadczyłam przez miniony rok. Jednak nie jest to kwestia, która się już zakończyła. Cały czas musze pracować nad sobą, by stało się to całkowicie moją codziennością, a nie tylko wtedy gdy sobie o tym przypomnę. Cały czas jestem świadoma swoich błędów i trudności na tej drodze, na której jestem. Ale nie boję się. Upadam, ale się nie boję. Wszystkiego tego nie dokonałam sama, dokonał tego we mnie Bóg. W Trójcy Jedyny i Prawdziwy.

Nie tworzyłam żadnej listy odnośnie tego, co planuję zrobić w tym roku bo… niczego nie planowałam. Wszystko przyszło samo. Tak i w tym roku, z wyjątkiem spraw ważnych, które odwlekałam od dłuższego czasu, a które ściśle łączą się z pokonywaniem słabości i barier, które mam jeszcze do pokonania.

„Ja bowiem znam zamiary, jakie mam wobec was- wyrocznia Pana- zamiary pełne pokoju a nie zguby, by zapewnić wam przyszłość, jakiej oczekujecie. Będziecie Mnie wzywać, zanosząc do Mnie modlitwy, a Ja was wysłucham. Będziecie Mnie szukać i znajdziecie Mnie, albowiem będziecie Mnie szukać z całego serca. Ja zaś sprawię, że Mnie znajdziecie.” (Jr 29, 11-14a)

  1. Brak komentarzy.
  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

