Strona główna > Uncategorized > Doświadczyłam cudu

Doświadczyłam cudu

pobierz_obrazNie, nie będzie to historia o cudownym uzdrowieniu, o cudzie z Sokółki czy cudzie w czystej postaci. Doświadczyłam swojego cudu, małego, wynikającego z historii mojego życia, z przemiany, zmiany, z odnalezienia właściwej drogi.

Kiedy myślałam, że bagno, w którym tkwiłam dotychczas (niedługo rozpoczyna się 23 miesiąc trwania w postanowieniach!) jest już blisko, usłyszałam (a może to była pewna moja spontaniczna myśl): odmów Maginificat a następnie przeczytaj 476 paragraf z Dzienniczka św. siostry Faustyny.

Posiadaczką dzienniczka jestem od kilku zaledwie tygodni, póki co nie czytałam w ogóle, ten 476 paragraf był pierwszym, który tknęłam. Radość i łzy niesamowite. Opatrzność Boża i Boże miłosierdzie w czystej postaci.

To zwyczajny czwartek, zwyczajny dzień tygodnia i zwyczajne upadanie.

Czym więc jest ten cud? Tym, że Pan Bóg zsyła nam znaki. Szczególnie wtedy, kiedy ich potrzebujemy. Trafia w 100% ze swym miłosierdziem, miłością i spokojem. „Modlitwa ta jest na uśmierzenie gniewu Mojego”- mój cud!

Poniżej paragraf 476,który znów mnie odmienia i przemienia 🙂

Na drugi dzień rano, kiedy weszłam do naszej kaplicy, usłyszałam te słowa wewnętrznie: – Ile razy wejdziesz do kaplicy – odmów zaraz te modlitwę, której cię nauczyłem wczoraj. Kiedy odmawiałam te modlitwę, usłyszałam w duszy te słowa: Modlitwa ta jest na uśmierzenie gniewu Mojego, odmawiać ja będziesz przez dziewięć dni na zwykłej cząstce różańca w sposób następujący: najpierw odmówisz jedno Ojcze nasz i Zdrowaś Maryjo i Wierzę w Boga, następnie na paciorkach Ojcze nasz mówić będziesz następujące słowa: Ojcze Przedwieczny, ofiaruje ci Ciało i Krew, Duszę i Bóstwo Najmilszego Syna Twojego, a Pana naszego Jezusa Chrystusa na przebłaganie za grzechy nasze i świata całego; na paciorkach Zdrowaś Maryjo, będziesz odmawiać następujące słowa: dla Jego bolesnej Męki miej miłosierdzie dla nas i świata całego. Na zakończenie odmówisz trzykrotnie te słowa: Święty Boże, Święty Mocny, Święty Nieśmiertelny – zmiłuj się nad nami i nad całym światem.

Kategorie:Uncategorized
  1. Brak komentarzy.
  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

