Strona główna > Uncategorized > Upadek motywacją do powstania

Upadek motywacją do powstania

wp-1473887829196.jpg

Dziś będzie krótko i na temat.

Upadliście kiedyś? Fizycznie albo duchowo?

Ja tak. Nawet dzisiaj. Nie wyrobiłam się z czymś, co musiałam mieć przygotowane na popołudnie. Czułam wstyd, strach i zażenowanie. Jednak nie zrobiłam tego specjalnie, brak materiałów i pomysłu dał taki rezultat.

Upadkiem było nie tylko to, że nie dałam rady, ale też to, że zostałam posądzona o brak pomyślunku. I o to, że zrobiłam to specjalnie.

A później prowadziłam zajęcia o godności i wiedziałam już, że ta osoba chciała odebrać mi moją godność. Niedoczekanie! Z niemałą przyjemnością patrzyłam później na uśmiech na twarzy „oprawcy”, który mówił, że zajęcia o godności były super. Musiały takie być, skoro chcieli mnie wiele razy ograbić z godności, ale się nie dałam.

Teraz też nie. Walczyłam i pokazałam na co mnie stać.

Klęska, jaką było nieprzygotowanie, stała się motywacją do powstania. I zrobiłam to. Dwie kolejne lekcje okazały się sukcesem.

Można? Można. Powstawajcie po każdym upadku. Pokażcie na co Was stać!

Ave!

Kategorie:Uncategorized
  1. Brak komentarzy.
  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

