Strona główna > Uncategorized > Miłość jak z bajki

Miłość jak z bajki

16 października 2016 Dodaj komentarz Go to comments

03_PixarUp_EdwardEllie1.png

Tworzyłam ten post pół godziny, może nawet dłużej. Miało być więcej tekstu, ale nie umiem opisać tego, co dzieje się w mojej głowie, kiedy oglądam pierwsze minuty bajki, z której pochodzą te zdjęcia.

„Odlot” to bajka, która uczy miłości i przyjaźni. Ale moja romantyczna dusza najbardziej lubi właśnie te kilka minut rozpoczynających film. Jak nie mam przy sobie chusteczek, to nawet nie oglądam, bo kończę zawsze tak samo – wzruszona i cała czerwona od płaczu.

W XXI wieku, kiedy miłość widzi się jako umowę a nie sakrament, pojawia się Carl i Elle. I zostają w naszych sercach.

W Internecie kobiety obwiniają Disney’a o to, jakie mają wymagania wobec swoich mężczyzn. Że niby przystojni, szarmanccy, ratują z opresji i tak dalej, i tak dalej… A ja myślę, że wzorem powinien być dla nas, kobiet, Carl. A my powinnyśmy być jak Elle. Dlaczego? Otóż sami się dowiecie, jak poświęcicie niecałe pięć minut na obejrzenie filmiku kryjącego się pod tym linkiem: LINK.

Warto, uwierzcie mi. Obejrzyjcie. I wyciągnijcie wnioski. I kochajcie. I bądźcie. Na zawsze.

 

 

01-up-carl-without-ellie

Kategorie:Uncategorized
  1. Brak komentarzy.
  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

