Strona główna > Uncategorized > Święta inne niż wszystkie – Lekcja 4

Święta inne niż wszystkie – Lekcja 4

 

Marzenia się spełniają. (Albo raczej, jak mówi moja mama, marzenia się spełnia!)

Dzisiaj będzie trochę inaczej. Dzisiaj opowiem swoją historię spełniania marzeń.

Latami marzyłam o kimś, kto będzie podobny do mnie. Na początku męczyłam rodziców, żebym mogła mieć siostrę (tak w opozycji do dwóch braci których mam). Tak bardzo chciałam, żeby ktoś mnie podziwiał, chciał ze mną spędzać czas, żebym mogła spełniać się w roli starszej siostry. Ale najwyraźniej po trojgu dzieciach moi rodzice byli tak zmęczeni, że siostry w rezultacie nie mam. Przynajmniej nie biologicznej – duchową natomiast mam. I to nie jedną! Na każdym etapie mojego życia, licząc od czasów liceum, pojawiała się osoba, która zmieniała moje życie. W liceum była to Karolina i Diana. Na studiach: Monika i Ala. W międzyczasie pojawiła się Ela (która teraz jest moją bratową – nie żeby bez mojej malutkiej pomocy :))

Bóg obdarzył mnie nie jedną, a kilkoma siostrami. Marzenie się spełniło 🙂

Później marzyłam o miłości. Jak każda nastolatka, z później – młoda kobieta. Musiałam długo szukać, ale tak naprawdę się nie przykładałam do tego. Być może podświadomie nie chciałam na razie nikogo pokochać. Może już wtedy wiedziałam, że kiedyś znajdzie się w moim życiu ktoś, kto je odmieni?

I tak się stało. Musiałam się bardzo nacierpieć, chociaż to inna historia, ale wyszłam ze swojej „strefy komfortu” (moja mama czytając to teraz pewnie jest ze mnie dumna!). Zaryzykowałam, z czasem przejęłam inicjatywę, kilka razy się wygłupiłam (i to przy jednym mężczyźnie!), ale opłaciło się. Dzisiaj dziękuję Bogu za to, że pozwolił mi poznać Tomka. W zeszłe Boże Narodzenie miałam nieodparte wrażenie, że Bóg ofiarował mi tę miłość jako prezent. I wie, jak bardzo się z niej cieszę 🙂

A teraz reklama. O dawaniu najwspanialszych prezentów w te Święta.

  1. Brak komentarzy.
  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

